Zwykle na naszym blogu opisujemy ciekawostki związane z usługą usuwania obraźliwych wpisów lub pirackich materiałów z Internetu, czasami opisujemy tzw. studium przypadku, czyli konkretne przypadki z naszej praktyki (oczywiście z zachowaniem pełnej poufności Klienta). Dziś jednak zamiast tego pochwalimy się wdrożeniem nowego rozwiązania ułatwiającego kontakt z nami.
Obok tradycyjnych sposobów porozumienia się z Klientami takimi jak poczta elektroniczna lub telefon, wdrożyliśmy kontakt przez czat z poziomu naszej strony internetowej. W prawym dolnym rogu strony znajdziecie strzałeczkę, która naprowadzi Was na okno czatu (komunikatora). Po drugiej stronie sieci czeka na Was nasz konsultant, który gotowy jest udzielić Wam wyczerpującej informacji na temat naszych usług. Piszecie na czacie i otrzymujecie niemal natychmiastową odpowiedź!
W tej chwili na wiadomości na czacie odpowiadamy w godzinach 8.00-15.00, a czasami także poza tymi godzinami. Po godzinach pracy konsultanta możecie nam za pośrednictwem komunikatora wysłać również tradycyjną wiadomość, którą odbierzemy na maila i postaramy się odpowiedzieć tak szybko, jak to tylko możliwe, albo skontaktować się z nami telefonicznie.
Dzięki temu rozwiązaniu możemy jeszcze szybciej reagować na Wasze potrzeby w zakresie problemów związanych z pomówieniami w Internecie, naruszeniami wizerunku, dobrego imienia, prywatności czy praw autorskich. Dlatego gorąco zachęcamy do kontaktu za pośrednictwem komunikatora.
A gdybyście chcieli skontaktować się z nami w bardziej tradycyjny sposób, to namiary kontaktowe znajdziecie w zakładce kontakt.
Leave a Comment